Alla inlägg under september 2011

Av Påtvingad Existens - 15 september 2011 00:06

 

Det var en stund sedan jag var inloggad här, ännu längre sen ni fick något att läsa av mig, om det nu är någon som gör det. Vilket jag inte tror, så varför fortsätter jag?

För att jag är en extremt stängd person, d.v.s, jag håller inne det mesta, kärlek, lust, sorg, hat, ilska. Främst ilska, sorg och kärlek. Det har blivit lite av en treenighet, dom lever på varandras existens, och just nu är det kärleken som står i centrum.


Jag har nämligen råkat blivit kär i två personer, och jag tror att båda gillar mig, varav en av personerna är ett ex, och jag har vaknat upp naken i hennes säng tre gånger på ungefär 2 månaders tid, och alltid medans jag har haft känslor för den andra personen, som jag tror att jag gillar mer. Allt är så svårt att tyda, mitt ex och jag passar verkligen underbart bra tillsammans, vi delar lika syn på politik, musik, film, litteratur osv. Så om jag skulle "välja" henne, så känns det som om det är på grund av trygghetens skull.


Bilden får representera mitt fångenskap i nuet.


Jag orkar inte skriva mer om det här ämnet just nu.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards